Υποστήριξη

Τι υποστηρίζω με τη δωρεά μου;

Γεννήθηκα το 1979 και η πρώτη επαφή μου με την πρακτική της yoga έγινε το 2005 σε ηλικία 25 ετών.

Από το 2014 που ίδρυσα την Abhyasa Ashtanga Shala, διδάσκω καθημερινά και ακούραστα ολόκληρο το σύστημα, τόσο ασκησιολογικά όσο και φιλοσοφικά. Χωρίς να παραμελώ ούτε μέρα την καθημερινή μου πρακτική κρατάω σε ρεαλιστικά επίπεδα τις αξιώσεις μου από τους μαθητές μου, ισορροπώντας μεταξύ προόδου και κατανόησης.

Ο τρόπος με τον οποίο διδάσκω την πρακτική της Ashtanga αποκτήθηκε μέσω μίας σφαιρικής προσέγγισης όλων των επιπέδων της ανθρώπινης ύπαρξης· από το ψυχοσωματικό μέχρι το πνευματικό επίπεδο, τα οποία έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για την τελική έκβαση της ζωής ενός ανθρώπου. Η προσέγγιση αυτή είναι αποτέλεσμα χρόνων μελέτης, τόσο του φιλοσοφικού συστήματος της yoga, όσο και παράλληλων σπουδών που σχετίζονται με την φυσιολογία (ανατομία) και την ανάπτυξη της ανθρώπινης συμπεριφοράς (ψυχολογία). Η εφαρμογή των παραπάνω, συνάμα με την καθημερινή εξάσκηση στο ασκητικό κομμάτι του συστήματος συνέβαλε στο τρόπο διδασκαλίας μου. Πολύ συχνά οι μαθητές μου αναφέρονται σε αυτόν τον τρόπο μετάδοσης της πληροφορίας ως μοναδικό, και αντιλαμβάνονται ότι και η πιο μικρή λεπτομέρεια συμβάλει και αυτή στη μαθητεία και πρόοδο τους.

Η ανάγκη μου να μοιραστώ αυτές τις γνώσεις με περισσότερους ανθρώπους, οι οποίοι ο καθένας για τον δικό του λόγο, δεν έχουν τη δυνατότητα να παρευρίσκονται στη σχολή ως μαθητές, με προέτρεψε στη δημιουργία blog και καναλιού στο YouTube. Στα δοκίμια που άλλοτε συνοδεύονται και από video, μπορεί ο καθένας διαβάζοντας τα να αποκομίσει πληροφορίες και μεθοδολογίες οι οποίες κυριολεκτικά μπορούν να του αλλάξουν και να του προάγουν την ζωή. Ήδη τα άρθρα-δοκίμια του blog, προσμετρούν πάνω από 50.000 λέξεις με πληροφορίες για το σύστημα, την ανατομία, και βιωματικές εμπειρίες που συνδέονται με φιλοσοφικές αναζητήσεις. Στο κανάλι της σχολής στο youtube κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να βρει απλά αλλά ουσιαστικά video με μικρές λεπτομέρειες που όταν εφαρμοστούν στην πρακτική του, θα προσδώσουν μία εντελώς νέα οπτική, συνεπώς συνδυάζοντας τα παραπάνω μπορεί να βοηθηθεί σε πολλαπλά επίπεδα ως ένας ακόμα μαθητής της σχολής.